10 Eylül 2009 Perşembe

Domates Çorbası

Herkesin çok değişik domates çorbaları vardır.Benim ki çok pratik.Kışın çok güzel olur genelde üzerine kaşar konarak yensede yeme kolaylığı için bir kaşık krema koymanız sizi ve servis ettiklerinizin yüzünü güldürecektir.


1/2 kilo domates( 4'e bölseniz yeter)
1 soğan( 4'e bölseniz yeter)
2 diş sarımsak(doğranmış)
1 kaşık tereyağ
1 kaşık zeytinyağ
tuz ve karabiber

Yağları tencerede ısıtın. Soğan ve sarımsakları ekleyin. Pembeleşince salça ve domatesi ekleyin.Suyu da ekleyip yarım saat kadar kaynatın. Piştiğine emin olunca blenderdan çekin ve biz süzgeçten geçirin.En son tuz ve karabiberi ekleyin. Afiyet olsun.

3 yorum:

  1. Çorba oldukça basit görünüyor ne çok uğraşırız oysa kesin deneyeceğim.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Akşama bunu yapayım ben en iyisi. Kabak çorbası vardır belki tarifler arasında diye şöyle bir baktım ama bu daha işime geldi. Zahmetsiz çorbaymış :)

    YanıtlaSil
  3. Yurt dışı kaynaklı bir çorba ben yaptım beğendim basit ve güzel... Yaptıktan sonra ki fikrinide bekliyorum canım...

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...