1 Şubat 2010 Pazartesi

Elektirikli Izgara Hayat Kurtarıcı Kesin Edinin

 
    Elektirikli ızgara evlenmeden önce ailemin kullandığı sabahları ekmek kızartmaya yarayan bir alet olarak düşündüğüm bir üründür. Evlendik ve Tefalin ızgarasını aldık. Yanlız istediğim sonucu elde edemedim. Bir sürü para verdiğimiz fırının bile ızgarası bu çok ucuz olan ızgaranın yerini tutmadı. İster közleme ister ekmek kızartma hepsi süper sonuç veriyor. Özelikle şiş köfte ve tavuk kanat birde çipura harika pişiyor ve sadece 15 dk da. Ben hiç bir ızgaradan bu kadar memnun kalmadım arkadaşlar. Elektirikçilerde çingene ızgarası diye isterseniz hemen vereceklerdir. 

4 yorum:

  1. bende bu ızgaramı hiçbir şeye değişmem.mim için teşekkürler.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bende hatırlıyorum canım ananemin vardı,gerçekten herşeyi onda yapıyordu.Bende alayım bitane ama cicişim bana göster canlı olarak nasıl yapılıyor.

    YanıtlaSil
  3. Bende çok sık kullanıyorum bu ızgarayı, balık, tavuk, sebze közleme :) Herşey ama herşeyi yapıyor. Fiyatı da çok uygun. Çok kirlenince atıp yenisini alacağım.

    YanıtlaSil
  4. Bende iki tane birden var biri balık diğeri et ve tavuk için... Çok kirlenince değiştiriyorum bende...

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...