1 Şubat 2010 Pazartesi

Mimlendim Yuppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ve ilk defa mimlendim. Hep görüp özeniyordum sadece bir kaç kere yorum yazdığım Rozer'in Annesi beni mimlemiş.O kadar mutlu oldum ki. Çok çok teşekkür ediyorum ve cevaplıyorum hemen kendimi 7 maddede anlatmam gerekiyor sanıyorum.

1-) Çok güler yüzlüyüm sürekli gülerim.
2-) Aşırı yardım severim bazen abarttığım oluyor.
3-) Aşırı becerikliyim evde lambaları ben takarım her türlü tamir monte benden sorulur elimden gelmeyen yoktur.(Bu asla kimseye tavsiye etmeyeceğim bir özellik sürekli ben yaparım diyince bir süre sonra herşey senden bekleniyor çünkü)
4-) Siyaseti takip ederim. Tavrım nettir ve taviz vermem. Ve  Türklük uğruna ölebilirim.
5-) Biraz dik başlıyım bazen sinir bozucu olabiliyorum.
6-) Özel günler konusunda çok kötü bir hafızaya sahibim. Ama hediye vermeyi ve almayı çok severim.
7-) Arkadaş canlısıyımdır ve çok vefalıyımdır.

Bende Yelkenciannesini, Sibel ve Sönmez Mutfak arkadaşlarımı mimliyorum. Sevgiler...

9 yorum:

  1. canim merhaba...
    ziyaretin ve yorumun icin cok tesekkur ederim...
    aslinda hemen donmek istedim fakat agrilarimdan dolayi 1 gunumu hastanede gecirmek zorunda kaldim neyse saglik eksik olmasin basimizdan...

    canim beni izleyemedigini sormussun sanirim o anki internet baglantisi sorunundan olmus olabilir yine denemek istersen olur sanirim...
    yani benim ayarlarimla bir ilgisi yok.

    yine beklerim ve cevaplarda cok guzel 6.sikta bende varim;)))

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. TATLIM BENİ ONORE ETMİŞSİN TEŞEKKÜR EDER YANAKLARINDAN ÖPERİM.BANA DUYDUĞUN YAKINLIKTA KARAKTER BENZERLİĞİMİZİN PAYI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM,AYNI BURÇTAN OLMAMIZ DA ETKEN HERHALDE SANA KUCAK KUCAK SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler canım
    hemen yanıtladım.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. merhaba canim,
    ziyaretin ve güzel yorumun icin cok tesekkür ederim
    sevgilerimle sevim

    YanıtlaSil
  5. Bende tırtıl kurabiye ile
    54.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE
    katılıyorum,bloğuma uğrarmısın.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. narinmutfagi82.blogcu.com19.02.2010 00:00

    arkadasim tariflerin hazir gelip alabilirsin ikitane tarif ikiside senin kolay gelsin

    YanıtlaSil
  7. sa
    ben de etkinliğinize katılabilir miyim?sayfamda etkinliğiniz için pasta var alır mısınız,kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  8. ben de katılmak istedim bu etkinliğe ve BADEMLİ KURABİYE tarifini yazdım. BEKLİYORUM ...!!!
    EN İÇTEN SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  9. nerde benim Ural,Altay dağlarım,BUhara der Semerkant der ağlarım...
    güleceğimiz günler İnşallah çok yakın diyorum bende,milliyetçiliğn konusunda sana katılıyorum,hemfikiriz arkadaşım.
    tarifin hazır,linkini verdim,listemede ekliyorum,karşılıklı olursa daha güzel olur,sevgiler.selamlar

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...