5 Şubat 2010 Cuma

Körili Tavuk

Bir restorantta yiyip bayıldığım bir tarif bu eve gelip denemelerim oldu ve her çeşidi ayrı güzel oluyor. Ben bu tarifi elma ile de yaptım ve çok güzel oldu ama bu tarif turşu ile yapıldı. Kesin deneyin çok beğeneceksiniz.






Kişi başı 1 adet tavuk göğüs
Kişi başı yarım paket krema
Kişi başı 1 tatlı kaşığı köri
Turşu(salatalık,havuç,lahana,kırmızı biber ince ince doğranı suyu iyice süzülmüş)
1 kaşık margarin


Tavuklar ince ince ve şerit şeklinde kesilir. Ve teflon tavada margarin ile sotelenir. İyice pişince krema eklenir. Bir taşım kaynadıktan sonra köri eklenir.Ve turşu eklenir. Pilav yanına çok yakışıyor. Afiyet Olsun.

18 yorum:

  1. köri tavuğa çok yakışıyor ...
    lezzetlidir eminim ...
    elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. OOOH AFİYETLER OLSUN AĞIZ TADIYLA YE İNŞALLAH.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  3. Canim selam ziyaretin beni mennun etti seninde ellerine emeklerine saglik .Hayirli aksamlar canim

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglik enfes görünüyor sevgiler

    o güzel dileklerin icinde cok tesekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bende bayılırım köri soslu tavuğa nefis oluyor.ellerinize sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Nefis olmus ellerine saglik. Bende kremali tavugu cok severim. Kori de guzel yakisir zaten tavuga.

    YanıtlaSil
  7. Bizde sık sık yaparız makarnayada çok yakışıyor.
    Afiyetler olsun
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Günaydinlar, harika olmus körili tavugun, o lezzete bitiyorum, ellerine saglik,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık. ben bayılırım birazda kavrulmuş susam dökerim üstüne. huysuz kocam uzaylı yemegi diyor rengini sevmiyor. biz oğlumla afiyetle ham yapıyoruz sizede afiyet olsun canım....

    YanıtlaSil
  10. ne keyifli bir lezzet olmuş geröekten..
    hepinize sevgiler..
    afiyetler güzellikler..
    iyi haftasonları.

    YanıtlaSil
  11. Canım,
    yorumlara htmlyi kabul etmediği için gönderememişim.
    Bu nedenle e postana gönderdim. Dilerim başarılı olmuşumdur.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  12. Tavuk a en cok yakışan baharat köri..
    Ellerıne sağlık.
    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  13. turşulu hiç yemedim ama köri ve tavuk müthiş ikili bayılırız ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık canım tavuğu çok severim eminim çok güzel olmuştur.
    Deneyeceğim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Bu güne kadar en çok yorum alan tarifim :) mutlu oldum çok. Yapıp beğenen olur umuyorum. Ziyaretime geldiğiniz için hepinize teşekkür eder tekrar beklerim :))

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Arkadaşım değerli yorumun için çok teşekkür ederim çok naziksin.Sinirlenip yazdığım bir konuydu ancak yazılması gerekiyordu.Çünkü iş çığrından çıktı.

    YanıtlaSil
  17. Canım ben bu etkinliğe hiç katılmadım ama davete icabet etmek istedim..

    Bu tarifimle katılabilirim..

    http://www.degisiktatlar.com/2010/02/nescafeli-damla-cikolatal-kek.html

    linki budur cnm buradan alabilirsin sevgler

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...