9 Şubat 2010 Salı

Portakallı Kepekli Kurabiye

Gelibolu17 arkadaşımızın hazırladığı 53. Porselen Demlik Çay Etkinliği'ne kendi uyarladığım bir tarifle katılmak istedim. Hem hafif hem kıtır kıtır hemde sağlıklı bir lezzet çıktı ortaya, acıbadem kurabiyesi sevenler çok sevecekler;


70 gr tereyağ
1 portakal kabuğu rendesi ve suyu
2 fincan şeker
1 fincan nişasta
5 fincan kepekli un
Yarım paket kabartma tozu
Üzeri için ceviz

Bütün malzemeleri iyide karıştırın ve yoğurun. Hafif elinize yapışabilir sorun değil. Yuvarlayıp üzerlerine ceviz koyun ve 180 derecede yaaklaşık 20 dk pişirin. Afiyet olsun.

17 yorum:

  1. Ellerinize saglik afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  2. canımmm güzel tariifn için çok teşekkürler ellerine sağlık.gene bekliyorum.sevgiler canım..
    ev sahibeliği sırası sana geliyo en kısa zamanda davetiyeni ve sayfanda yayınlaman gereken yazıyı hazırlayıp bırakıcam...
    15 şubatta sendeyiz malum..
    sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  3. Hanibana hanibana?balkondan atsaydın bitane şekercim...Bu arada eminim çok güzel olmuştur ellerine sağlık,bide sayfanı çok beğendin bende istiyorum....

    YanıtlaSil
  4. Değişik..
    Ellerınıze sağlık..
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  5. sinangıl kepeklı unum durup duruyo bun deneyecegğim

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım nefis görünüyor kurabiyelrinn

    YanıtlaSil
  7. işte bu kadar lezzetti yakalmak yeterli:) ellerien sağlık.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık tatlım...ne güzel bir lezzet yakalmışsın.....sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    öncelikle güzel yorumun icin cok tesekkür ederim, ben ancak gelebildim:))

    Kurabiyelerin icinde olan portakal aromasi bile bunlari denemek icin en güzel bahane, ellerine saglik diyorum.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık. Çok nefis görünüyorlar. Diğer sitenizi izlemeye aldım ama bu siteyi izlemeyi beceremedim. İşlemleri yapıyorum ama kabul etmiyor. Niye ki acep :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Şükür sonunda yapabildim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. poratakallı kepeklı kurabıyeyı yaptım harıka oldu.tesekkur ederım.tesaduf yenı etkınlıge ev sahıbıymıssın yollarım sana yarın

    YanıtlaSil
  14. Canım ellerine sağlık.Harika ötesi.Sevgiler bıraktım.

    YanıtlaSil
  15. bi güzel tarifim daha var

    YanıtlaSil
  16. çok güzel bir tarif kepekli olduğu içinde diyet yaparkende yenilebilir.abartmamak kaydıyla tabii:) ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  17. canım ya beceremiyorum ben bu işleri anlamıyorum daha doğrusu bendede ikramlık birşürü şey var nasıl yollıycam ben onları san oğlumun pastasını yollamak istiyorum mesela.

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...