28 Şubat 2010 Pazar

--''TEŞEKKÜR ''--

Blog dünyasın da yeni olmama rağmen bana kucak açan herkese, Etkinlikte  beni hiç yanlız bırakmadan tarifleri ile beraber ziyarette bulunan bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. Blog açarak çok iyi birşey yapmışım herkese tavsiye ederim. Böyle bir etkinlikte ev sahibeliği yapmama fırsat veren Gelibolu17 arkadaşıma ayrıca teşekkür ederim. İyi ki varsınız...

Bu arada;


http://porselendemlik.blogcu.com

http://gelibolu17.blogspot.com

tarafından hazırlanmış olan

55.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE

1 MART 2010-15 MART 2010

TARİHLERİ ARASINDA

http://gulayce.blogcu.com/

ARKADAŞIMIZ EV SAHİBELİĞİ YAPACAKTIR.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ...
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

11 yorum:

  1. Canım,
    biz de sana teşekkür ederiz. Sayende bir sürü yeni tarif le ve blogla tanışmış olduk.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Ben de teşekkür ederim davetlerin
    için bu vesile ile herkesin bir kaç arkadaşı olmuştur benim oldu örneğin:)başarı ile bitirdiğin için geçmiş olsun canım.her zaman beklerim bizede buyrun:))sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle bu güzel etkinliği başarı ile gerçekleştirdiğin için sen kutluyorum arkadaşım.Sayende bir sürü tarif ve bir sürü yeni arkadaşı tanıma imkanımız oldu.Ben de bu işte yeniyim biliyorsun.Ben de etkinlik için sana çilekli pasta tarifi yollamıştım.Görmedin mi?Ben mi gönderemedim..Bu durum beni bayağı üzdü.Cevap verirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. Bülbülün yeri teşekkür ederim canım. Desteğin için çok iyisin.

    İnci Yemek arkadaş edinme durumu çok kişiye yaramış ne mutlu bana ben sürekli sizlerdeyim zaten :))

    Zuhal görmemişimdir hatta görmemem bile imkansız bana mesaj attın mı allah allah çok üzüldüm şimdi ama tek tek konrtol ettim yorumları. Bunu telafi ederim...

    YanıtlaSil
  5. canım benim çok tatlısın sen.tanıştığıma gerçekten memnun oldum.eline koluna sağlık.çok güzeldi ev sahibeliğin.
    sevgilerimi bırakıyorum her şey için çok teşekkürler canım.
    görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  6. sevgili arkadaşım etkinliğini başarı ile bitirdiğin için önce seni kutluyorum, bende blog ta daha çok yeniyim sizlerin sayesinde benimde yeni arkadaşlarım oldu burdan sana ve Gelibolu17 arkadaşıma teşekkür ediyorum sevgilerle

    YanıtlaSil
  7. Bizde sana teşekkür ederiz arkadaşım,blog açarak aramıza katıldığın için :) Daha da önemlisi etkinliğe ev sahibeliği yaparak,seninle tanışma fırsatı yarattığın için.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. canım öncelikle seni kutluyorum çok güzel bir etkinliğin muhteşem evsahibesiydin.çok başarılı oldun.ellerine sağlık ama eminim çokta yoruldun.teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. canlarım :) sağolun yorumlar için.

    YanıtlaSil
  10. biz teşekkür ederiz bitanem sayenizde kocamn bir hanımlar haftası yapıyoruz:) altın günü olayına yeni bir boyut getirdik:))

    YanıtlaSil
  11. canım sayfamda senin için bir dostluk bildirimi var kabul edersen sevinirim

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...