5 Şubat 2010 Cuma

Vişneli Aşk Pastası

Aşk kokan tarifler etkinliği için yaptığım bir pasta bu. Malesef burada istediğim hiç bir malzemeye ulaşamadım ondan dolayı istediğim gibi bir pasta yapamadım. Kalbi bile kalıp olmadığı için kendim kestim. Emek dolu aşk keki oldu :) Eşim bayıldı pastaya demekki yeteri kadar aşk kokmuş :)






3 yumurta
3 fincan şeker
3 fincan un
1 pk vanilya
1 pk kabartma tozu
1 pk kakao

Üzeri için;
250 gr vişne
3/4 şeker

Yumurta ile şeker iyice çırpılır. Geri kalan malzemeler koyulur ve 10 adet vişne eklenir. ve 180 derecede ısıtılmış fırına eklenir. Vişneler şeker ile kaynatılır ve 1 kaşık toz jelatin eklenir. Soğuyunca pişen kekin üzerine kaşık ile yayılır. Ve hindistan cevizi ile süslenir.

4 yorum:

  1. AŞKLA YAPILAN HER ŞEY BURAM BURAM AŞK KOKAR SEN NİYETE BAK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. Eşiniz beğendikten sonra bize söz düşmez:))) en iyi kararı o verir. Zaten biz yalnızca bakıyoruz :(( kendisi tadıyor:)))))

    Aşkla, sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  3. http.belguzaranne.blogspot.com21.02.2010 21:17

    merhba başarılar dılıyorum bloguma uğrarsanız etkınlık için sıvas hurması koydum alırsanız sevınırım

    YanıtlaSil
  4. Merhaba arkadaşım blogumda etkinlik için hazırladığım tahinli kurabiye var alırmısın:)
    kolaylıklar diliyorum canım:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...