14 Mayıs 2010 Cuma

Kenwood HG 368 Tost makinesi


  • 1500 W
  • Tek tuşla çıkarılabilen, yapışmaz yüzeyli döküm plakalar
  • 180° açılabilen plakalar ile geniş ızgara alanı
  • Aynı anda 4 tost hazırlayabilme
  • 6 kademeli termostat ayarı
  • Termostat ışığı
  • Temizleme spatulası
  • Yağ toplama kabı

 Tost makinası diyince tek geçeceğim marka herhalde, ilk tost makinam da kenwood markaydı. Benim ve ev elektiriklerinin hazimetine uğradı ve öldü. Sonrasında tefal aldık kesinlikle memnun kalmadığımı yazmıştım zaten. Bu makina bir önce kullandığım makinanın bir üst modeli. Annemler sağolsunlar hediye olarak almışlar biz onumu alsak bunu mu alsak diye düşünürken. Plakalarının çıkıyor olması ile işi tamamlamış kenwood. Ayrıca bir özelliği ise  ızgara yapıyor olması bu özelliğini kullanmadım henüz ama tostları şaheser. 
 Eşim bir tost uzmanıdır. Harika yapar aslında herşeyi ben hazırlarım o sadece pişirir ama asla kendisi gibi yapamıyorum bu pişirme olayını ya neyse.. Eşimden tam not aldı makina sizde araştırma içindeyseniz düşünmeden alın derim.. 

3 yorum:

  1. Bu arada ödülün vaaar :)

    http://pastacicigdem.blogspot.com/2010/05/ilk-odulumu-aldmmmmm.html

    Çiğdem Acar Kıvrak
    http://pastacicigdem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Biz de epey bir süredir tost makinesi arıyorduk ama en sonunda eşim tost krizine girip gitmiş almış 20 TLlik bir tane bozulunca atarız diye ;) Şaka maka bayaa güzel pişiriyor. Ama iyi bir makine alacağımız zaman Kenwood'a bakacağız canım. Sağoll ;))

    YanıtlaSil
  3. bizim evde tost deyince akan sular durur karı-koca çok severiz. zannedersen ir düşük modeli bizimki çünkü plakaları çıkmıyor ama biz bu haliylede çok memnunuz. özellikle çok sağlam çok kalın ekmeklerde bile zorlanmıyor. güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...