12 Ocak 2011 Çarşamba

Cilek Kokulu Revani (Cilekli Pudingli Revani)Ben Buldum!


  Bir revani bu kadar mi guzel olur arkadaslar kendim buldum diye soylemiyorum cilek kokusu inanilmaz guzeldi. Daha once bunu yapan varmi arastirdim bulamadim ama saniyorum bu sekilde yapan yok. Esim tatli yememesine ragmen begenerek yedi. Az olcu ile yapilmasi ayrica pratik bir misafir geldiginde hemen firina atilip ziyan olmadan yenip bitirilebilir.

Sunum cok şık degil saniyorum ama Pembe Dus Bahcesi arkadasima gonderecegim yine de şık bulursa alabilir.

Etkinlik tarifi yayinlamadan once yayinlayayim dedim bu tarifi ki bir daha etkinlik bitene kadar bir ekleme yapamayacagim. Baglanti sorununu cozdum simdilik yakinda tarifler yayinlanmaya baslanacak.

Tarife gelince...
1 Pk Cilekli puding
2 Yumurta
1\2 Cay bardagi seker
1 Cay.bardagi Un
2 Cay.bardagi Puding
1 Cay bardagi Sivi yag
1 Cay bardagi yogurt
1 Paket Kabartma tozu

Serbet Icin:
2 Bardak seker
2 Bardak su
Yarim Limon suyu

Yapilisi:
Puding ve yumurtalar cirpilir. Seker ve yogurt eklenir iyice cirpilir. Sonradan kalan malzemeler konur ve cirpilir.180 derece firinda uzeri kizarana kadar pisirilir. Firindan Cikartilip sogumaya birakilir. Bu arada serbeti kaynatilir. Atesten alinca 1-2 dk kesin bekletilirim ben bu tarz tatlilarda serbeti sonra soguyan revaninin uzerine dokulur. Ister findikla ister hindistan cevizi ile suslenir.

5 yorum:

  1. harika bir fikir ilk fırsatta deneyeceğim canım benim ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. aklına fikrine sağlık. görüntüde gayet güzel ayrıca, haksızlık etme. ellerine sağlık. iyi geceler ve hayırlı cumalar dilerim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. sevgili arkadaşım daha evvelden yayınladığım bir tarifle desteklemek istiyorum seni.
    baştan sona bana ait iki tarif gönderiyorum etkinliğine.ilki pilav oalan tarifimin kodu:

    http://mintininmutfagi.blogspot.com/2010/12/havuclu-patatesli-pirinc-pilav.html.


    ikinci tarifim ise domatesli biberli patlıcan ruloları:


    http://mintininmutfagi.blogspot.com/2010/12/domatesli-biberli-patlcan-rulolar.html

    bol katılımlı olsun etkinliğin arkadaşım.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. selam canım bu verdiğim linkte iki tarifim var onlarıda ben buldum alabilirsin dahası da gelecek haberin ola:)
    http://papatya68.blogspot.com/2010/11/hurma-pureli-kek-ve-tost-ekmekli.html
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ohhhh be
    şükür kavuşturana :))
    blogun düzelmiş canım en sonunda görebiliyorum :))
    Etkinliğin çok güzel gidiyor kolaylıklar dilerim.....
    Bir tarif daha gönderebilirim sana
    hele benim etkinliğim bitsin az kaldı canım....
    Sevgile...........

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...