2 Şubat 2011 Çarşamba

Ben Buldum Etkinlik Tarifleri- 7

61-) Patates Tatlısı enteresan bir tarif. Patatesten tatlı olurmuş Bereket Sofrası bulmuş. Katılım için teşekkür ederim. Fikrine sağlık canım.





62-)Kestaneli Patates Çorbası yine enteresan tarifleri ile Bereket Sofrası'ndan .Katılım için teşekkür ederim. Fikrine sağlık.




63-) Peynir Çorbası :) asla akıl edemeyeceğim bir çorba gerçekten tebrikler. Tarif için Bereket Sofrası 'nı ziyaret edebilirsiniz. Katılım için teşekkürler. Fikrine sağlık.




64-) Papatya salatası görüntüsü çok güzel Bereket Sofrası arkadaşımız noktayı koymuş. Yaratıcılığı fikirleri için ayrıca tebrik ediyorum kendisini. Katılım için teşekkür ederim.




65-) Özellikle anneler için yine bir annenin bulduğu Tavuk Suyuna Çorba tarifi var sırada. Cafe Gusto'ya katılımdan dolayı teşekkür ediyorum. Fikrine sağlık. 




66-) Cafe Gusto ile Tavuk Suyuna Başka Bir Çorba var şimdi sırada. Katılım için teşekkür ediyorum. Fikrine sağlık.




67-) Çocuklar için tariflere devam :) Cafe Gusto Sebzeyi omlete de eklemiş. Sebzeli Omlet ve diğer tarifler için bloğunu ziyaret etmeniz yeter. Katılım için teşekkürler. Fikrine sağlık.




68-)Lor Peynirli Omlet sabah kahvaltıları için güzel olacaktır. Bu tarif ve daha bir çok güzel yemek için Cafe Gusto bloğunu ziyaret edin. Katılım için teşekkürler. Fikrine sağlık.




69-) Yalancı Pizza var sırada. Bu pratik tarif için Cafe Gusto 'nun bloğunu ziyaret etmelisiniz. Katılım için teşekkürler. Fikrine sağlık.




70-) Yastık Yufka çok güzel ve enteresan bir tarif. Ben kesin deneyeceğim sizde denemek isterseniz Cafe Gustonun Bloğuna tık tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...