1 Şubat 2013 Cuma

Tahinli Kabak Tatlısı



Kabak tatlısını daha öncede yapmıştım ama bu sefer tahinli yaptım. Pekmezli helva  güzeldi bu seferki tahinli olsun dedim. Birde yapalı 2 yıl olmuş resimleri öncesi sonrası olarak yayınlasam şok olabilirsiniz. Kendimi gerçekten geliştirmişim :) Mutluluk verici şahsım adına. Gelelim tatlıya...

Malzemeler;
1 kilo kabak
8 dolu kaşık şeker
Yarım bardak tahin
Ceviz

Yapılışı;
Kabakları yıkayın ve üzerlerine şekeri serip bir gece bekletin. Şekerler iyice eriyince kısık ateşte yumuşayana kadar pişirin. Soğuyunca servis kabınıza alıp tahin ve ceviz ile süsleyin. 

Afiyet ve Sağlıcakla kalın...

3 yorum:

  1. hımm.çok severek yerim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bayılırım kabak tatlısını.Ama tahinli hiç duymamıştım nefis olmuştur umarım.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. ellerinize saglık tahinli hiç yememiştim.denemekmlazım:)takipteyim:)sevgiler:)))

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...