21 Nisan 2013 Pazar

Ben Buldum Etkinliğin 3. Bölüm 1. Kısım :))

Tarifler gelmeye başladı ama ben o kadar hastayım ki yazacak takatim yok desem yeridir. Bu arada birde mutfak lavabom tıkandı 4 gün onunla uğraştık vs kötüyüm anlayacağınız ama o kadar güzel tarifler geliyor ki yazmadığım için de vicdan azabı çekiyorum resmen. Bu sebeple bir kaçını yayınlayıp geri kalanını da yarın yazacağım. Sıraya göre ekliyorum. Herkese kocaman teşekkürler...

İlk olarak Kırmızı köz biberli  yumurtayı göndermiş Fatoşça Tadlar. Kendisinin çok şirin bir bloğu var ve bu tarif enteresan ve denenmesi gerek bence. Sizde tarifini merak ediyor ve benim gibi denemeliyim diyorsanız bloğunu mutlaka ziyaret edin.
 Katılımı için kendisine çok teşekkür ederim. Fikrine sağlık...


Sırada Etkinliğimize iki tarifle birden katılan Mor Cafe var. Ben bloğunu görür görmez izlemeliyim dedim sizinde aynı şeyi düşüneceğinize eminim. İlk tarifinin adı İrmikli Kurabiye kurabiye irmikle nasıl olur diyorsanız bloğunda tarifi ile beraber sizi beklediğine eminim.


 İkinci tarifi Yumurta pizza yukarıdaki  buradan bloğunu ziyaret edebilir bu tarife de ulaşabilirsiniz.
 Güzel tarifler için kendisine teşekkür ediyorum. Fikrine Sağlık..



Sırada Et severlere hitap eden Konya Kuzu Tandır var. Bu güzel tarifi bizimle paylaşan Duru Tarifler in güzel bloğunu ziyaret etmenizi öneririm. Tarifini Etçi biri olarak deneyeceğim kesin. 
Kendisine tarif için çok teşekkür ediyorum. Fikrine Sağlık

Sırada gerçekten çok değişik bir tarif var. Makarnalı Çılbır biz kadınların mutfağa girince yapamayacağı şey yok gerçekten. Bu enteresan tarif gibi birbirinden güzel tarifler için bloğunu ziyaret edebilirsiniz.
Geçen sene gibi bu senede beni yanlız bırakmayan Elifin Terazisi ne çok teşekkür ederim. 
Fikrine Sağlık...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...