27 Eylül 2013 Cuma

Kayısı Marmelatı


Kayısı reçelini çok sevdiğimi söyleyemem ama marmelatına bayıldım. Geçen gün yan komşum yapmış dünyalar tatlısı Sultan Ablam bana verdi tarifini de bir çırpıda anlattı bende sizlerle bu güzelliği paylaşmalıyım diye düşündüm. Aslında bence sadece marmelat olarak değil, kurabiye waffle sosu gibide düşünülebilecek bir tat. Deneyin çok seveceksiniz. 

Malzemeler;
1 kilo kayısı
1 kilo şeker
Yarım limon

Yapılışı

Kayısıları bir güzel yıkayıp ikiye bölün ve çekirdeklerini çıkartın tencerede kendi suyu ile yumuşatın. Daha sonra şekeri ekleyin. Limon suyunuda ekledikten sonra koyulaşmasını bekleyin. Blenderlan geçirin. Kavanozlara doldurun. Sıcakken yaparsanız kapağını açmadan bozulma göstermeyecektir. 

Sağlıcak ve Afiyetle Kalın...

6 yorum:

  1. reçelini bende çok sevmem ama marmelatı çok güzel görünüyor canım.eminim lezzetide harikadır.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gerçekten çok çok güzel oldu.

      Sil
  2. ellerine sağlık canım nefis görünüyor bide kapak fotona bittim çook şeker şekerler:)) sevgileirmle...

    YanıtlaSil
  3. nihayet bir etkinlik düzenledim katılmanla beni şımart :))
    Merhaba canlarım :) 27 Eylül 11 Ekim 2013 Tarihleri arasında Şımartan Tatlar etkinliği yapmaya karar verdim.
    Beni şımartan un helvası ve çikolatalı tatlardır.
    Peki ya sizi hangi nefis yiyecek tat şımartır?
    Sizleri Şımartan Tatları benimle paylaşmanızı bekliyorum.
    Paylaştığınız tarifin linkini bana yorum olarak yazmanız yeterli...
    Sevgilerimle
    Banu Altun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin katılacağım da beni bir çok şımartan tat var bol tarifli olacak umuyorum...

      Sil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...