20 Eylül 2013 Cuma

Şömine Yenileme ve Fosforlu Taşlar


Bu da nesi demeyin şömine neresinde bu resmin :) bu tamı tamına bir şömine, İlk olarak evinize şömine yaptıracaksanız hele birde ısınma amaçlı düşünüyorsanız açık şömineden bu beklediklerinizi bulamayacağınızı garanti ediyorum.
Bizim şömine de bir kaç sefer yakılması ve sadece kendisini ısıtması sureti ile kap kara olmuş ve temizlenmeyeceği anlaşılınca duvarları kaplanarak bu hale bürünmüş durumda. Aslında içini o gördüğünüz taşlarla kaplayacağı ve büyük mumlar ve odunlarla bir şekil yapacağım diye düşünürken evdeki oyuncak bibloları doluşturdum. Deniz kenarına gittikçe toplarım artık taşları şimdilik böyle olsun dedim.

Asıl amaş açık şöminenin asla tavsiye etmediğimi sizlerle paylaşmak. Ama ben romantizm severim o görüntü bana yeter bir kadeh şarap ve ateşin o dayanılmaz çıtırtısı diyorsanız ertesi gün evinizde oluşacak kurum kokusuna katlanın ne diyim. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...