25 Aralık 2013 Çarşamba

Tarçın Dolgulu Simit

Bu ara o kadar yoğunum ama bir o kadar da boşum ki o da nasıl iş derseniz bin tane işim var ve ben hepsini birden yapmaya çalıştığım için hiç bir iş bitmiyor ve ben hiçbirşey yapmamışım gibi hissediyorum. İnsanın bir sürü yere bölünmesi durumu çok sinir bozucu bir şeye odaklanmak lazım ama işte ben böyleyim. Herşeyi yapayım istiyorum.

#yemekfirtinasi   18. gün süprizli tarifler etkinliğine uygun bir tarif gibi geldi bu yaptığım simit.




 Aslında simit tarifim aynı tarife buradan ulaşabilirsiniz. Yaptığım tek farklı şey simidi uzun olarak açtığımda elime yayvanlaştırıp içine biraz tereyağ sürüp üstüne tarçın ve şeker serpmem oldu. Tadi enfes gerçekten. Aynı şey çikolata veya tahin şeker karışımı ile de olurdu ama baharatlı yapınca akma veya simidi patlatma gibi birşey olmuyor. Çok ince açmamız gerektiği için diğerleri biraz riskli olacaktır ama denenebilir.






                       

2 yorum:

  1. simite yeni bir bakış açısı getirmişsin canım..
    ellerine sağlık..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Tarifi göremedik yanlız şimdi tamda yola çıkarken süper olmaz mıydı yani!! İşler konusunda aynı kaderi paylaşıyor olmamız biraz kader de olabilir. :) Ben iddialıyım ve vazgeçmeyeceğim. Birgün öğlene kadar işini bitirmiş kahvesini içerken işine başlayan bir insan olabilirim. en azından bunu değiştirmek için elemden gelen herşeyi yapıyorum. vazgeçmeden...Ömrüm yettikçe...

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...